keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Aikapula ja oranssia

Nyt kun joulu lähenee ja käsityöinnostuksen pitäisi olla huipussaan, että olisi pukin kontiin laitettavaa, niin tuntuukin, että olen ihan jäässä. Olisi liian monta tehtävää ja liian vähän aikaa, niin en tunnu saavan mitään aikaiseksi. Ideoita olisi vaikka kuinka, mutta toteutuspuoli ontuu pahan kerran. Tämäkin on tällainen "välityö", jota aloin tekemään kun rakastuin näihin oranssin ja vaaleanpunaisen sävyihin. Osa langoista on alpakkaa ja aah, se on niin ihanan pehmeää. Pipo siitä varmaankin tulee tytölleni.


2 kommenttia:

  1. Täällä on sama tunne ettei aika riitä mihinkään ja ideoita olisi vaikka kuinka. Monta työtä alussa, puhtikin vähän puuttuu. Nämä sinun värit ovat tosi ihanat:D

    VastaaPoista
  2. Ihania värejä taas, ja alpakka on kyllä niin ihanan pehmeää. Tää on suorastaan noloa, mutta mun on pakko kysyä, koska olin viimeisenä messupäivänä niin ulalla, mutta olithan se sinä joka siellä kävi moikkaamassa? Koska nyt aloin miettimään, että oliko se sittenkin Jaana toisesta blogista. Mitenköhän mä oon siellä hoitanut mun rahaliikennettä kun pää on ollut niin sekaisin.. :D

    VastaaPoista